Politica de retur ambalaje personalizate din carton ondulat
Politica de retur ambalaje personalizate din carton ondulat difera in functie de caracteristicile tehnice furnizate de catre Client la plasarea comenzii. Fiecare proiect are particularitatile sale si acestea sunt stabilite inainte de achitarea avansului de 50% din totalul comenzii. Va rugam sa studiati cu atentie toate informatiile pe care vi le-am enumerat in oferta de pret prezentata si agreata de dvs.
Bine ai venit!
Ne dorim ca experienta ta cu produsele noastre sa fie una cat mai placuta. In cazul in care intampini probleme cu produsele personalizate din carton ondulat comandate, te rugam sa consulti informatiile de mai jos pentru procesul de retur.
Conditii generale pentru retur ambalaje carton personalizate online
Produsele personalizate din carton ondulat sunt realizate conform specificatiilor oferite de tine. Cu siguranta ti-ai dat acordul pe un fisier grafic realizat pentru tipar sau pe o mostra cu anumite dimensiuni bine stabilite. Din acest motiv, politica de retur cutii din carton include urmatoarele conditii:
- Produse eligibile pentru retur:
- Ambalajele din carton sosesc deteriorate sau defecte din procesul de fabricatie. Daca utilizezi un serviciu de curierat sau de transport verifica sa nu fie vreo manipulare gresita a paletilor de marfa.
- Personalizarea nu corespunde specificatiilor aprobate in fisierul de BT (text gresit, design diferit fata de cel confirmat, modificarea cotelor stantei electronice transmise pentru layout). Daca macheta tipografica este realizata de catre client si specialistii DTP Smarts doar au efectuat setarile pentru tipar, nu isi asuma responsabilitatea pentru pozele si textul gresit din macheta.
- Cutii de carton care nu pot fi returnate:
- Produsele personalizate conform specificatiilor corecte furnizate de client.
- Produsele care au fost utilizate sau modificate dupa livrare.
- Produsele deteriorate din cauza manipularii gresite sau a conditiilor necorespunzatoare de depozitare la client (ex. temperaturi extreme in hala acestuia, umiditate excesiva, conditii improprii de stivuire).
Pasi pentru a initia returul intr-o fabrica ambalaje carton personalizate
- Trimite un e-mail la adresa smarts@smarts.ro. Este necesar sa ne furnizezi:
- Datele de contact ale persoanei care a plasat comanda: Ne este necesar numele complet, adresa de email pentru identifica istoricul discutiilor si eventual numarul de mobil. Exista posibilitatea sa fi discutat si prin mesaje, sa trimitem poze sau statusuri ale comenzii.
- Numarul comenzii: Il gasesti in emailul de plasare/confirmare a comenzii. Este in regula sa ne indici macar data comenzii daca nu gasesti repede numarul respectiv.
- Descrierea problemei: Detaliaza motivul returului cu lux de amanunte.
- Poze ale produsului: Incarca imagini clare cu produsul si eventualele defecte.
- Echipa noastra va analiza solicitarea in termen de 2-3 zile lucratoare si te va contacta cu solutia.
- In cazul unui retur acceptat, iti vom oferi una dintre urmatoarele optiuni:
- Inlocuirea produsului cu unul corect.
- Rambursarea contravalorii (in functie de situatie).
- Pentru a intelege mai bine aceste aspecte, va prezentam situatia unui client de standuri din carton care a infoliat brutal materialele pentru a rezista la transport. Mai mult, nici montarea expozitoarelor nu a fost corecta, observandu-se foarte clar aceste detalii din pozele transmise. Orice impachetare excesiva cu folie stretch poate deteriora structura din carton. Orice greseala de montaj, orice element care nu a fost prins si verificat conform instructiunilor noastre de ambalare poate duce la degradarea intregului ansamblu. Aceste situatii intra in categoria de refuz la retur si schimbarea materialelor defecte este suportata exclusiv de catre Client.
Care este intervalul standard de timp in care pot solicita returul unui lot de ambalaje din carton ondulat?
Intervalul standard de timp in care poti solicita returul unui lot de ambalaje din carton ondulat variaza in functie de politica interna a fiecarui producator, dar in general, pentru produse personalizate, este bine sa respecti urmatoarele recomandari:
🔁 Interval recomandat pentru solicitarea returului
-
In termen de 3 pana la 7 zile lucratoare de la primirea comenzii.
-
Solicitarea trebuie insotita de dovezi clare (ex: fotografii, documente de livrare) care sa demonstreze problema.
📝 De ce este acest interval scurt?
Produsele personalizate nu pot fi revandute, iar eventualele probleme trebuie semnalate rapid pentru ca producatorul sa poata reactiona eficient — fie pentru inlocuire, fie pentru corectare.
Intrebari frecvente
- Cat timp dureaza procesarea returului?
Returul este analizat si procesat in termen de 20 zile lucratoare. - Cine suporta costurile de transport?
In cazul unui defect sau greseli de personalizare din partea noastra, acoperim costurile de transport. - Ce se intampla daca returul este refuzat?
Vei primi o notificare detaliata cu motivul refuzului. Produsul iti poate fi returnat la cerere dar vei achita costurile de transport aferente.
Contacteaza-ne pentru cutii ambalare personalizate
Daca ai nevoie de ajutor, echipa noastra SmartS este aici pentru tine:
- Email: smarts@smarts.ro
- Telefon: 0722.511.911
- Program: Luni – Vineri, 9:00 – 17:00
Politica de retur ambalaje carton personalizate
Aceste ambalaje au un regim special de manipulare si depozitare. Pentru proiecte personalizate oferim si un certificat de conformitate al produsului daca se respecta urmatoarele conditii, necesare daca va intereseaza politica de retur pentru ambalaje din carton personalizate:
Conditii de depozitare:
Depozitarea se face in incaperi inchise, curate, ferite de sursa de caldura, cu o umiditate relativa cuprinsa intre 40% – 60% si temperatura de 15 – 20 °C. A se feri de contactul direct cu lichide, zapada, gheata, condens, lumina solara. A nu se stivui la inaltime in perioada de vara. Temperaturile radiate de catre acoperis usuca excesiv semifabricatul si adezivul folosit la realizarea cutiilor caserate.
De asemenea, a se evita orice impact mecanic (loviri, compresiuni, deformari) deoarece va afecta structura de rezistenta. Daca se respecta conditiile mentionate si se utilizeaza in scopul pentru care s-a agreat cu cumparatorul, produsele din carton ondulat ale lui Smarts Trading Company sunt garantate pentru o perioada de 12 luni. Acestea sunt valabile pentru o politica de returnare ambalaje conform conditiilor comerciale stipulate contractual.
Conditii de transport:
Camionul/autoutilitara, trebuie sa fie acoperita, curata, fara miros, iar produsele trebuie asigurate pentru a evita riscul de lovire/deterioare. Daca toate conditiile de depozitare si transport sunt indeplinite produsele Smarts Trading Company sunt garantate pentru o perioada de 12 luni si sunt valabile pentru conditii de retur cutii carton personalizate comandate.
Contacteaza Fabrica Carton Romania pentru reglementari in industria ambalajelor!