Display-uri Carton Pentru Produse

DISPLAY-uri

Display-urile din carton reprezinta cea mai populara modalitate de promovare a unui produs in retail si nu numai. Montajul facil, realizarea din material reciclabil  si costurile de executie reduse ofera display-urilor din carton multiple beneficii.

Principalele avantaje ale utilizarii displayurilor din carton sunt:

  • stimularea vanzarilor de produse
  • ofera un spatiu suplimentar de expunere de produse in zonele comerciale
  • reprezinta o modalitate sigura de consolidarea a imaginii unui produs
  • reprezinta o sursa atractiva de prezentare a promotiilor aferente unor produse

Poarta denumirea si de display- uri semi-permanente datorita constructiei lor din placi presate sau carton. In urma procedeului de caserare rezistenta lor devine foarte ridicata, iar multitudinea de creatii grafice le asigura optiuni nelimitate in orice ramura de activitate.

Display-urile, denumite generic si POS Display (Point of Sale) sau POP Display (Point of Purchase) se impart in 3 categorii generale:

  • display countertop – se amplaseaza de obicei la casa de marcat sau pe tejghea;
  • display in-line – de amplasat pe raft in conformitate cu regulile de merchandising;
  • display floor standing – reprezinta cea mai populara modalitate de prezentare a unor produse intr-un spatiu cu trafic intens gen hypermarket-uri, etc. Tot in acesta categorie intra si dummy pack-urile (machete de produs), cutout-urile (panouri decupate la dimensiune reala sau marita a unor produse, precum si modele din campaniile publicitare), etc.